Klachtenregeling

Bij Woonzorggroep Het Dordtse Huis streven wij ernaar om onze bewoners, hun naasten en samenwerkingspartners de best mogelijke zorg en ondersteuning te bieden. Toch kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent. Wij horen dat graag, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken en onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Bespreek uw klacht eerst met ons


Wij moedigen u aan om uw klacht of ontevredenheid eerst te bespreken met de betrokken medewerker of leidinggevende. In veel gevallen kan een gesprek al tot een goede oplossing leiden.

Komt u er samen niet uit?


Als u er niet uitkomt of liever iemand anders spreekt, kunt u uw klacht indienen via ons klachtenformulier of per e-mail sturen naar info@hetdordtsehuis.nl Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld en zo snel mogelijk opgepakt door onze klachtenfunctionaris.

Onafhankelijke klachtenfunctionaris


Onze klachtenfunctionaris luistert naar uw verhaal, denkt mee over mogelijke oplossingen en kan bemiddelen tussen u en de betrokken zorgverlener.

Externe klachtencommissie


Wanneer u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, kunt u terecht bij de onafhankelijke Externe Klachtencommissie Zorg waarbij Woonzorggroep Het Dorstse Huis is aangesloten. De contactgegevens hiervan worden op verzoek verstrekt.

Wij waarderen het dat u de moeite neemt om uw ervaring met ons te delen. Uw feedback helpt ons om onze zorg en ondersteuning continu te verbeteren.